Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi lub wniosku w Komendzie Powiatowej Policji w Olkuszu
Skargi i wnioski można składać:
1. listownie na adres: Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu, ul. Jana Pawła II 32, 32-300 Olkusz
2. osobiście – w KPP w Olkuszu, przy ul. Jana Pawła II 32, w godzinach urzędowania 7:30 – 15:30,
3. faksem – na numer: +48 47 83 25 205,
4. za pośrednictwem ePUAP - adres strony internetowej: www.epuap.gov.pl. Szczegółowe informacje w zakresie przyjmowania i obsługi dokumentów elektronicznych znajdują się w zakładce: Dostarczanie dokumentów elektronicznych na stronie BIP KPP w Olkuszu,
5. za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres sekretariat.komendanta@olkusz.policja.gov.pl,
6. ustnie do protokołu – w recepcji KPP w Olkuszu przy ul. Jana Pawła II 32, 32-300 Olkusz.
W Komendzie Powiatowej Policji w Olkuszu oraz podległych Komisariatach Policji obywateli przyjmuje się w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania.
WAŻNE!
Skargi i wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga lub wniosek powinny zawierać:
1. imię i nazwisko wnoszącego,
2. dokładny adres do korespondencji,
3. dokładny opis zdarzenia.
Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach bez udzielenia odpowiedzi występującemu.
Zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.