TEKST ŁATWY DO CZYTANIA I ROZUMIENIA ERT
Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu to główna jednostka Policji w powiacie olkuskim. Komendzie podlegają trzy komisariaty: Komisariat Policji w Bukownie, Komisariat Policji w Kluczach i Komisariat Policji w Wolbromiu.
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu podlega Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu znajduje się przy ulicy Jana Pawła II 32 w Olkuszu
Do Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu możesz wysłać wniosek lub skargę.
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.
Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.
Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu ma wiele zadań:
- Pilnuje przestrzegania prawa.
- Kontroluje i nadzoruje pracę podległych komisariatów w powiecie olkuskim.
- Dba żeby policjanci otrzymali dobre wyposażenie na przykład ubranie służbowe i broń.
- Policjanci z komendy szukają przestępców.
- Policjanci dbają, aby na drogach województwa było bezpiecznie.
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu przygotowuje także kampanie społeczne:
- Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
- Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
- Ostrzega ludzi przed oszustami.
- Informuje o historii i tradycji Policji.
- Współpracuje z policjantami z innych województw i innych krajów.
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu przygotowuje:
- Stronę internetową Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z powiatu olkuskiego.
- Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej w Olkuszu
Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Olkuszu
Szefem Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu jest Komendant Powiatowy Policji w Olkuszu inspektor Jarosław Klich.
Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu.
Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu olkuskiego.
Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich jednostek Policji powiatu olkuskiego.
Jednostki Policji to komisariaty.
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.