Poszukiwany pracownik na stanowisko nienależące do korpusu służby cywilnej Technik w Referacie Wspomagającym KPP w Olkuszu

Komendant Powiatowy Policji w Olkuszu poszukuje kandydata na stanowisko nienależące do korpusu służby cywilnej Technik w Referacie Wspomagającym KPP w Olkuszu

Wymiar czasu pracy:      pełny   (1,00 etat)

Cel stanowiska:   Zapewnienie właściwego funkcjonowania Sekretariatu

Zakres zadań:

  1. Przyjmowanie, rejestrowanie w odpowiednich dziennikach i spisach spraw, a następnie przekazywanie
    do odpowiednich adresatów dokumentów jawnych.
  2. Prowadzenie ewidencji elektronicznej dokumentacji w systemie informatycznym SOD Intradok oraz zapewnienie  bieżącej, pełnej obsługi poczty elektronicznej  w programie MS Outlook wpływającej na skrzynkę Komendanta Powiatowego, na skrzynkę sekretariatu Komendanta Powiatowego oraz skrzynkę podawczą na platformie ePUAP.
  3. Ekspediowanie poczty specjalnej, zwykłej, wydawanie i przyjmowanie przesyłek do i z instytucji cywilnych.
  4. Prowadzenie rejestru czynności wyjaśniających oraz rejestru listów i anonimów.
  5. Wykonywanie prac administracyjno-biurowych wynikających z bieżących potrzeb i poleceń służbowych.
  6. Organizacja i obsługa uroczystości oraz narad służbowych z udziałem kierownictwa Komendy.
  7. Realizowanie zadań związanych z obsługą funduszu reprezentacyjnego oraz okolicznościowego w szczególności poprzez realizację zleconych zakupów oraz kontrolę wydatków w ramach przyznanego limitu finansowego.
  8. Wydawanie delegacji służbowych i prowadzenie stosownej ewidencji.
  9. Kompletowanie, przygotowywanie dokumentacji ostatecznie załatwionej, sporządzanie protokołów
    brakowania i spisów akt przekazanych do Składnicy akt oraz odnotowywanie faktu archiwizacji  w stosownych rejestrach i spisach spraw.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie:  co najmniej średnie,
  • znajomość przepisów: ustawy o ochronie danych osobowych, zasad wykonywania czynności kancelaryjnych
    w KWP w Krakowie i jednostkach podległych, dotyczących metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, korzystania z internetu, w tym obsługi poczty elektronicznej oraz specjalistycznych aplikacji komputerowych,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność współpracy,
  • komunikatywność.

Wymagania pożądane:

  • wyksztalcenie wyższe w zakresie administracji ,
  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, 
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • umiejętność obsługi klienta,
  • budowanie pozytywnych relacji,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • obowiązkowość,
  • elastyczność (umiejętność szybkiego dostosowania się do zmian),
  • dążenie do rozwoju zawodowego,
  • chęć dzielenia się wiedzą i zdobytym doświadczeniem.

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny, skierowany do Komendanta Powiatowego Policji w Olkuszu,
  • życiorys zawodowy /tzw. CV/,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • oświadczenia o:

1) korzystaniu z pełni praw publicznych,

2) nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

3) posiadaniu obywatelstwa polskiego,

4) wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego - zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia
2010 roku o ochronie informacji niejawnych – dotyczy osób nieposiadających poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez organy Policji lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego,

5) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - zgodne RODO, 

6) dla osób  urodzonych przed dniem 01.08.1972 r. że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. osoba ta nie pracowała/ nie pełniła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji
o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.

Przygotowując oświadczenia proponujemy skorzystać z załączonego wzoru.

 

Dokumenty dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego,
  • kopia zaświadczenia/certyfikatu z przeszkolenia z obsługi kancelaryjnej lub innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
  • kopia ważnego poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez organy Policji lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (w przypadku posiadania),
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ( w przypadku posiadania),
  • kopia książeczki wojskowej - strony z danymi osobowymi oraz z adnotacją o przeniesieniu do rezerwy
    (dotyczy osób objętych powszechnym obowiązkiem obrony).

 

Proponowane wynagrodzenie:   nie mniej niż  4.720,- zł  + dodatek z tytułu posiadanej wysługi lat pracy (od 5 %
do 20%).

Do składania aplikacji zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dokumenty należy składać osobiście lub listownie do dnia:   24 stycznia 2025 r. (decyduje data stempla pocztowego lub wpływu do Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu, ul. Jana Pawła II 32)

Dodatkowe informacje udziela:   Zespół Kadr i Szkolenia KPP w Olkuszu  - nr tel.   47 83 25 216,  47 83 25 215,
47 83 25 244.

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli
nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Przed wysłaniem oferty sprawdź czy podpisałeś własnoręcznie: list motywacyjny, curriculum vitae lub życiorys oraz oświadczenia. Upewnij się czy wszystkie wymagane oświadczenia opatrzyłeś datą ich sporządzenia.

Nie rozpatrzymy oferty, która nie została odręcznie podpisana przez kandydatkę/kandydata oraz oferty, którą otrzymamy po terminie.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Koniecznie dołącz do aplikacji oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 16.01.2025
Data modyfikacji : 16.01.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Mariola Białas
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Matras Jednoosobowe stanowisko ds. prasowo - informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Matras
do góry