Oferta pracy na stanowisko Konserwator - Ogłoszenia - Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Oferta pracy na stanowisko Konserwator

Komendant Powiatowy Policji w Olkuszu poszukuje kandydatów na stanowisko „Konserwator”

Miejsce pracy: Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu, ul. Jana Pawła II 32, 32-300 Olkusz

Wymiar czasu pracy:  pełny (1 etat)

Cel stanowiska:

Wykonywanie drobnych napraw, przeglądów i konserwacji instalacji, wyposażenia oraz budynków, wykonywanie prac renowacyjnych (malowanie), wykonywanie prac porządkowych wokół obiektu, w tym koszenie trawy, pielęgnowanie zieleni, odśnieżanie, sprzątanie samochodów służbowych.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: co najmniej zasadnicze zawodowe lub zasadnicze branżowe o profilu budowlanym lub pokrewnym,
  • niekaralność, nieposzlakowana opinia (poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”),
  • umiejętność organizacji pracy własnej.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracach konserwatorskich lub pokrewnych oraz podstawowa wiedza z zakresu elektryki, hydrauliki, ślusarstwa i prac budowlanych,
  • uprawnienia SEP do 1kV,
  • prawo jazdy kat. B,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (przeniesienie do rezerwy).

Wynagrodzenie:  4.683,40,-  zł brutto (+ dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% w zależności od stażu pracy).

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny i życiorys,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,  
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione za umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów
    (tj. Dz. U. z 2024 r. 1632 ze zmianami),
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopia uprawnień SEP (w przypadku posiadania),
  • kopia prawa jazdy (w przypadku posiadania),
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku posiadania),
  • kopia książeczki wojskowej – strony nr 2-3 oraz strona nr 8-9 z wpisem o przeniesieniu do rezerwy (w przypadku posiadania).

Dokumenty należy składać osobiście lub listownie do dnia:  22.08.2025 r. (decyduje data stempla pocztowego lub wpływu do Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu, ul. Jana Pawła II 32)

Do składania dokumentów zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 478325215, 478325216, 478325244.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 14.08.2025
Data modyfikacji : 14.08.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Katarzyna Matras
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Matras Jednoosobowe stanowisko ds. prasowo - informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Matras
do góry