Oferta pracy na stanowisko Konserwator
Komendant Powiatowy Policji w Olkuszu poszukuje kandydatów na stanowisko „Konserwator”
Miejsce pracy: Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu, ul. Jana Pawła II 32, 32-300 Olkusz
Wymiar czasu pracy: pełny (1 etat)
Cel stanowiska:
Wykonywanie drobnych napraw, przeglądów i konserwacji instalacji, wyposażenia oraz budynków, wykonywanie prac renowacyjnych (malowanie), wykonywanie prac porządkowych wokół obiektu, w tym koszenie trawy, pielęgnowanie zieleni, odśnieżanie, sprzątanie samochodów służbowych.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: co najmniej zasadnicze zawodowe lub zasadnicze branżowe o profilu budowlanym lub pokrewnym,
- niekaralność, nieposzlakowana opinia (poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”),
- umiejętność organizacji pracy własnej.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracach konserwatorskich lub pokrewnych oraz podstawowa wiedza z zakresu elektryki, hydrauliki, ślusarstwa i prac budowlanych,
- uprawnienia SEP do 1kV,
- prawo jazdy kat. B,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (przeniesienie do rezerwy).
Wynagrodzenie: 4.683,40,- zł brutto (+ dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% w zależności od stażu pracy).
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i życiorys,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione za umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów
(tj. Dz. U. z 2024 r. 1632 ze zmianami), - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia uprawnień SEP (w przypadku posiadania),
- kopia prawa jazdy (w przypadku posiadania),
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku posiadania),
- kopia książeczki wojskowej – strony nr 2-3 oraz strona nr 8-9 z wpisem o przeniesieniu do rezerwy (w przypadku posiadania).
Dokumenty należy składać osobiście lub listownie do dnia: 22.08.2025 r. (decyduje data stempla pocztowego lub wpływu do Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu, ul. Jana Pawła II 32)
Do składania dokumentów zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 478325215, 478325216, 478325244.
Pliki do pobrania
-
Oświadczenie pracownika cywilnego 2025 - zał. do ogłoszenia
Data publikacji 20.08.2025 10:19(pdf 127.97 KB)
-
Oświadczenie pracownika cywilnego 2025 - zał. do ogłoszenia
Data publikacji 20.08.2025 10:19(docx 16.36 KB)Oświadczenie